Eventuallyhappens
Merhaba bende aynı şekilde geç döllenme yaşadım. Şöyle anlatayım reglm normalde çok düzenlidir. 3 gün gecikince test yaptın belli belirsiz bir çizgi çıktı. Dayanamadım gidip kan verdim. Beta 24 tü. Doktor vajinalde de normalde de kese göremedi. Kimyasal ya da dış gebelik olabileceğini çok ümitlenmememi söyledi açıkçası.
2 günde bir kan ver betayı takip edelim dedi. 3 defa kan verdim artış oldu sonra beklemeye devam ettik. 10 gün sonra vajinal ultrasonda kese göründü. Ondan sonraki 12-13 gün sonra da kalp atışlarını duyabildik.
Sonra ultrason ölçümlerine göre sat 10 gün ileri çekildi.
Yani şöyle anlatayım normalde sat 18 nisan yumurtlama tarihi 2 mayıs.
Doktorum belirlediği sat 27 Nisan tahmini yumurtlama tarihi 11-12
( ben sonrasında takvime baktığımda 10 unda mesela ilişki olmuş muhtemelen nasıl olsa yumurtlama zamanım değil diye çok dikkat etmediğim bu zaman oldu)
Su an yapmanız gereken sadece beklemek maalesef. Bende bu süreçte sizinle aynı şeyleri aynı tedirginliği yaşadım açıkçası. İçinizi ferah tutun inşallah her şey dilediğiniz gibi olur 🌸