Bende de 16. Haftadan beri var , 12 mm di şu an bir taraf 15 diğeri 16 mm olmuş 27. Haftaya girdim. Doktor 25, 35 mm i geçerse stent müdahale gerekebilir dedi. Benim çok şükür ağrım var ama dayanılamayacak gibi değik ve sürekli değil. İdrar yolu enfeksiyonu yapıyor bende de sürekli, doktor 2 haftada bir ultrasonla bakalım dedi. Önceki gittiğim doktor ayda bir demişti çok mu ilerlemiş oldu anlamadım bakalım kontrol yapacağım düzenli. Ben ağrımın dayanılmaz olmamasını çok su içmeme bağlıyorum çünkü idrar yolu enfeksiyonu da ağrı yapmıyor, ı yüzden de 16. Haftada kana enfeksiyon geçti ve acillik oldum önce bilip de ilaç almadığım için. Şimdi düzenli olarak idrara da bakıyoruz :/