Ben 350 tl ye yaptırmıştım özele gidiyorum fakat dışardan başka bir doktor geldi. Bir saat sürdü. Kafamda hiç bir soru işareti kalmadı. Hamileliğimi sonuna geliyorum son bir ayım kaldı. Geceleri düşünmeden rahat rahat uyudum. En önemlisi insanın içinin rahat olması. Sonuç farklı olsana gebeliğimi devam ettirecektim fakat başıma gelecekleri önceden bilmek beni çok rahatlatmıştı.