mucizem40_ Arkadaşlar kız çocuğu hamilelikte geç mi hareketlenir erkek bebek daha erken kımıldıyormuş doğrumu
piiremsesinannesiii mucizem40_ bilmiyorum ama 24 hafta kız bebeğe hamileyim daha hissedemiyorum kızımın hareketlerini
Summerwine mucizem40_ 17 de pıt pıt hissetmeye başladım 19-20 de net hareketlerini hissettim kız bebek.
fatiss piiremsesinannesiii benimde kiz canim 25 te hafif hafif yeni hissetmeye basladim oyle aman aman degil yani hic korkma
Babyaksu Zannetmiyorum kızım olacak 17.haftada hissetmeye basladım arkadasımın oğlu olacak 20li haftalarında hissetmeye basladıı
mucizem40_ Bende kız bebek da geç hareket eder diye duydumda sorayım kız bebeği olanlara dedim benim 3 oğlum var ve sürpriz bir hamileliğin oldu bilmiyorum yani kız çocuğunu
Symaydin Ben 20. Haftalarda hissetmeye başladım şuan 36 haftadayim şuana kadar hiç durmadan hergun tekmeledi beni çok hareketli 😄 çevreme sorduğumda çoğu kız çocuğu çok hareketli olur diyor.
mucizem40_ Symaydin bende 10 haftalığım bu 4 hamileliğim sanki hareket ediyo gibi geliyo bana çok erken değilmi
Symaydin mucizem40_ erken hissedebilirsin normal ilk hamilelikte hemen hissedilmiyor diye biliyorum ikinci üçüncü de falan erken hissedilebilir