Paravı olduğunu duydum bide bi ablam var ona 7 aylıkken bebek seni zehirliyor demiş ölündopum yaptırmalıyım demiş anneyle çocuk arasında heyet seçim yapar ve anneyi seçer demiş. Şimdi çocugu 7 yaşında ablamda gayet iyi. Ama tabi yinede herkese öyle değildir belki. Benim anlamadığım o bebek seni zehirliyor derken diğer doktor nasıl tersini söyler aynı eğitimi almıyorlar mı ? Bide 7 aylık bebeği öldürücez demek bu kadar kolay mı ? Sizi belki tanıyordur size farklıdır her doktorla şlgili iyi kötü birsürü şey duyuyoruz doktoru ercan bey olan kimse yazmadığı için yazmıştım. Sizin zaten doğumunuza az kalmış şimdiye kadar gittiğinize göre bir problem yoktur. Sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin rabbim