Ya bende ercan beye gidiyordum ama sanırım ahmet Zareye gidicem yine. Devlettede cihan mutafı tanıyorum. Ablamın doktoru ve gerçekten çok ilgili bilgili bir doktor. Onada gidicem nasipse. Yalovada büyük sorun doktor ya biri a diyor diğeri b diyor. Ercan beyle ilgilide birsürü şey duyduk bu ara o yüzden gitmicem sanırım ona. Devlet en iyisi aslındada sırası cok oluyor ilk gebeliğim birde eşim ultrasondan yararlanamıcak o yüzden her ikisinede gitmeyi düşünüyorum