Elifela önceden hep kendim alirdim. Artık göremiyorum yetişemiyorum. Geçen kuaföre gittim çok zorlandım. Aşırı acıdı. Tahriş oldu. Kendimi çok kastim ve aşırı yoruldum bitene kadar. Bebeğe bişi olmadı çok şükür ama tekrar uzadı napicam bu kez bilmiyorum 😱