Sakaryali54 Elifela bnde tedirgnm ama doktorm yasakladi bana.doguma 1 gun kala yaptr dedi sancini tetikler dedi erkn dogum riskim vr cnki bnmde.kadnlarn isi ne zor ama yaa valla.
Elifela Sakaryali54 Aynen valla ya ağda Doğum allahım yardım etsin ne diyim hepimizi bir avazda kurtarsın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Elifela HalisEbruoban Bende ne kadar geç gidersem o kadar iyi diyorum ama İnan erken de olabilir diye söyleniyor ne yapacağımı şaşırdım
HalisEbruoban Elifela canım ben erken dogum rıskınden dolayı ıgne vurdurdum 32 de ilac kullandım ama 39 da dogdu bence bıraz daha bekle yada yaptır baktın gelmıyo bebısın yıne yaptırırsın😀
Elifela Fatmasnny Aynen öyle Bnde zamanın da gelsin istiyorum inşallah bakalım hakkımızda hayırlısı olsun
Sakaryali54 HalisEbruoban bnde ayniyim.bnmkidr 39a kdr bekler mi blmiyorm ama bnde agda icin beklicem son anda yaptrcam en azindan ckmaz ugrasmam
Elifela Kaderburr Ne güzel bende bu hafta gidicem her tarafımı aldım bir özel bölgem kaldı onda da sorun yaşamam inşallah 🙏
Elifela essyagiz Canım o daha zor benimkide pelvikte ağda da temiz oluyor uzun süre rahat oluyorsun Bebek toplanması bende de var benim korkumda ondan
Albatros3501 Elifela ben gidiyorum ağdaya bi sıkıntı olmuyo başka çarem yok çünkü jilet vs. alerjim var 🙄
Elifela Albatros3501 Ya jilet daha zor 1 günde çıkarıyor çoğaltıyor onu çözüm olarak görmüyorum ben dayanacam gidicem hepte ağda yaptırıyorum ilkte değil işin açıkçası
HalisEbruoban Elifela aynen oyle valla benımde kozım erken gelecektı ıgneyle durdurdular kızlar sabırsız oluyo😀😀
Yesimalmila Elifela bende korkup 36 da gittim 38. hafta bitmek uzere bu hafta gelmezse bi daha agda gerektirecek galiba 😆