Mavinin_kadini adet kanamasından fazla kanamam oluyordu, sürekli acilde iğne yaptırıyordum hem fitil hemde günde iki dozu tek bir iğnede yapıyordum ve çok şükür birşey olmadı. Aynı zamanda küçük kızım da var. Şu an 30+5 haftadayız. Korkmayın birşey olmaz inşallah çok dikkat edin. Nasibi varsa oluyor her şekilde ,sağlıkla alırsınız inşallah