Zln2152 kucukbebek haftanıza göre beta değeriniz çok düşük bence aynı saatler de tekrar kan verip bakmalısınız veya muayne olun
kucukbebek Zln2152 Ultrasonum ay sonu canim yurtdisindayim, doktorumdan cvp geldi Normal sonuclar yazmis, beta degilde baska birsey mi anlamadim  boyle
yldzkbra46 kucukbebek 9 haftaya uyumlu bir beta sonucu değil zannımca canım bi sıkıntı var mı yada yalancı gebelik olabilir
kucukbebek yldzkbra46 Ya bilmiyorum canim, yurtdisindayim doktoruma yazdim, bir tek D vitaminim dusuk yazmis, digerleri normal acaba baska beta hcg mi die dusunuyom 
yldzkbra46 kucukbebek biz Türkiye ile ölçümüzü kıyaslıyoruz. Korkma o zaman canım yurtdışında bu birimler değişiklik gösteriyor. Ölçüm cihazları olsun farklı bizdekiyle aynı değil. Böyle bir şeyi zaten kötü olsa doktorun asla gözünden kaçırmaz canım. Korkma inşallah sağlıkla alırsın kucağına bebeğini.
2_evlatyolda kucukbebek canım ben de o haftadayım ben 4 haftalıkken 865 cıktı degerim 2 gün sonra bida baktır geç döllenme olmus olabilir
kucukbebek 2_evlatyolda Bakmiyolar canim yurtdisindayim, ilk ultrasonda 12 haftada. Keske gide bilsem 😢keske kalp atislarini dinleye bilsem, okadar zor ki boyle…
kucukbebek yldzkbra46 cok tesekkur ederim guzel yorumun icin canim❤️ birsey olsa evet doktor hastaneye yonlendirir kesin ama insan ister istemez bir endise yapiyo. Rabbim gonlune gore versin🤲🏻❤️❤️
yldzkbra46 kucukbebek amin canım inşallah sende sağlıkla bu süreci tamamlarsın bak göz açıp kapayana kadar geçiyor. Bak ben 36. Haftama geldim bile 🥰 zaman su misali güzel düşün güzel olsun 🌸
kucukbebek Neslihanbai Evet canim malesef shartlar burda oyle, surec oyle ilerliyo her bir hamile kadina
kucukbebek yldzkbra46 Masallah sonuna gelmis sayilirsiniz canim🥰 saglik olduktan sonra gercekten zaman akip gidiyo. Cinsiyetiniz ne🧿
Neslihanbai kucukbebek Allah yardımcınız olsun ya çok zormuş öyle ama sıkmayın canınızı sizin gördüğünüz değeri doktorunuz da gördü sonuçta herhangi bir problem olsaydı şimdiye kadar sizi muayeneye çağırırdı. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌸
yldzkbra46 kucukbebek Oğlum olacak İnşallah hayırlısıyla 💙 Rabbim isteyen herkesin evlat kıymeti bilecek herkesin kucağını doldursun inşallah 💐