Sevgi56 kucukbebek haftana göre betan düşük demiştim diğer postunda doktora git canım. peki herhangi bi belirtin varmı lekelenme falan
Aysnr11 kucukbebek Adete göre 9 haftalık olabilir ama geç döllenme gibi duruyor düzenli artış varsa kese oluşmuşsa sorun olmaz bence hayırlısı olsun inşallah sağlıklı gebeliktir 🌸
kucukbebek ArvenMom Keske gide bilsen istedigin zaman😭yurtdisindayim Ilk ultrason kontrol ay sonu canim
ArvenMom kucukbebek anladım ama çok düşük beta son adet tarihine göre o haftalarda 30 bine yakın fln olması beklenir genelde eğer dediğin haftadaysa kalp atışı vs duyman lazım hakkında hayırlısı olsun kontrole çok varmış 🤷🏻♀️
Sevgi56 kucukbebek bende yurt dışındayım ama acile git kanamam oldu de, kontrol etsinler ay sonuna çok var. Sana bi zarar gelmesin allah korusun
kucukbebek Sevgi56 Bana zarari ola bilir mi? Korktum simdi daha cok. Ilk hamileligimda 6/7 aylik hamileyken kan geldi acile gitti hic ultrasona bakmadan, karnima elleyip normal dediler🤦🏻♀️ yani acil de bisey yapmaz, normal deyip gecicekler
kucukbebek Sevgi56 Imkanim olsa dururmuyum saniyosun evde ? Bende isterim kalp atisi duymaya, sık sık kontrollere gitmeye… Hayirlisi🤲🏻
nevzatbaskomser kucukbebek Haftanızı yanlış biliyor olabilir mısınız. 9 haftada bebek oluşur kalp atışı duyulur bunun için de beta çok yüksek oluyor. 10.haftada beta hCG en yüksek değerlere ulaşıyor. 100 binlerde falan olur heralde. Normal değil