Nisaozclk0611 Biz 4 ay sonra evliliğimizin 6. yılına giriyoruz. Evlendiğimizden beri istiyoruz. Ne testler yaptırdık bir bilsen ne doktorlar gezdik. Hem eşime hem bana bakılmayan hormon tahlili genetik test kalmadı. Ooo evde ovulasyon takibi yaptım yıllarca her ay. Sebepsiz infertilite denildi. 2 yıl önce tüp bebeğe karar verdik hatta. Araştıra soruştura gittik doktor bile biraz daha sabret hiçbir sorun yokken acele etmeyin tüp bebek için yaşınız genç dedi. O özel hastanelere verdiğim paraları bir bilsen… Geçtiğimiz Haziran ayında eşim omurgasındaki problemi ile ilgili ameliyat oldu. O süreçte bırak çocuk düşünmeyi kendimizi unuttuk bir an önce iyileşsin toparlansın diye. Aklımızın ucunda bile yok yani kesinlikle o ay çocuk falan zaten yılmışım kaç senedir uğraş çabala olmuyor. Haziran ve Temmuz ayları hep iyileşme süreci diyerek kafamızı komple boşalttık. 31 Temmuzda bir rüya gördüm sabah kalktım hemen test yaptım. 5 yılın sonunda nasip oldu bize de şimdi kısmetse Mart sonu doğumum var. Demem o ki umudunu kaybetme. Ama o kafanda seni kemiren yiyip bitiren düşünceler inan o kadar engel oluyorki.. Ben her ay kendimi yerdim acaba oldu mu olacak mı diye. Hele bir de sorun olmadığı halde olmayınca daha çok insan takıyor. Rabbim sana da benim kadar beklemene gerek kalmadan nasip etsin ❤️