Nisaozclk0611 canım seni çok iyi anlıyorum canın acıdığı için böyle düşünüyorsun Ama verende Allah Alanda Allah🙏🏻 Geçiktiriyorsam güzelleştiriyorum diyordur kızım 12 yaşında istedim olmadı tekrar korundum hatta bir korundum bir bıraktım olmadı Hiç Allahtan ümidimi kesmedim takıntı halinede getirmedim Ama üzülürdüm kalabalık çoçuklu aileleri görünce Rabbim şimdi nasip etti 20 yıl sonra çoçuğu olanlar var sen 1 yılda bu kadar niye böyle üzgünsün hem evliliğinin tadını çıkartsana canım Kocanla uyu gez Gecen olsun yemeklerini yap ye Yani olmaması seni niye bu kadar üzüyor canım önce bir evliliğinin tadını çıkart Allah zamanı geldimi veriyor zaten