AyFa1608 defneveannesii_ yapışmıyor hiç. Hamuru dökünce üst kapağı da kapat yaklaşık 1 dk hiç açma açınca dağılıyor 1dk kadar bekle aç olmuş oluyor🥲
Minigim38 defneveannesii_ ben tavada yapıyorum krep gibi tadında hiç değişiklik olmuyor sadece görüntü farklı oluyor
Deletedmom_85 defneveannesii_ Aynen bu tarife göre yaptım daha 1 buçuk hafta önce enfesss oldu denemelisin
FatmaAselinAnnesi_60 defneveannesii_ benim de makinem yok ama hep tost makinesinde yaparım aynı işi görüyor