Forever Symaaas önceki gebeliğim de ölü doğum oldu 6 aylık kanda pıhtılaşma testi yapıldı sonuç bekliyoruz eğer varsa geç kalmayalım diye başladık şimdilik
Symaaas Forever çok üzüldüm inş bu sefer miniği alırsınız kucağınıza eğer yoksa zararlı o yüzden sordum varsa zaten erkek önlem em güzeli 2 aya anca gelir sonuç özelden göndermişseniz daha erken gelir
Forever Symaaas Symaaas birçok test istedi doktorum yarısı özelde yarısı devlette oldu bakalım şu anlık tekrar oksopar iğneyi bıraktık ama bebe aspirinine devam ediyoruz hayırlısı olsun inşallah Rabb’im neylerse güzel eyler 🤲