Doktorunuz özellikle göbekten demedikten sonra yapmayın, yapıcağınız bölgeyi kolanyalı pamukla temizleyin dirsekten 4 parmak omuzdan 4 parmak alın kalan tam orta kısma yapın ağrı şişlik falan yapabiliyorlar kan sulandırıcılar yakıyorlarda yaptıktan sonra 30 sn falan pamuğu hiç kaldırmadan bastırın ovalamayın ilaç kendisi dağılıyor zaten çok ağrı olur sa da buz bastırın zamanla geçiyor morluk şişlikler ☺️