Hamileligimin 5. Ayına kadar içtim günde 10 tane felan ki hamile kalmadan önce günde 1 buçuk paket içen bir insandım sonra düşündüm bebegim dogunca sigara içen bir insana annem dahi olsa bebegi öptürmem nefesi degsin istemem neden ben sigara içip o pis nefesimi çocuguma vereyim ki dedim ve bıraktım şuan 7 aylık hamileyim çok pişmanım içtigime bırakınca ilk 2 gün zor geçiyor sonra zaten unutuyorsunuz umarım bırakabilirsiniz 🙏☺️