11 haftalık hamileyim , günde 1 paket içiyorum bende , çalışıyorum ofisin her yerin de sigara içiliyor katiyen bırakamıyorum. İradesizim sanırım. Su meyve ve yoğurt bunları sık sık tüketmeye özen gösteriyorum. Umarım tiksinirim. Ama hamilelik belirtilerim hiç yok ne mide bulantısı ne başka bir şey. Belki midem bulansa tiksinirim.