Susamtohumununannesi minikmucizeemaak canım ovulasyon biraz strese sokabiliyor insanı. Ben normalde bir kaç ay denedim ovulasyon ile ama böyle görev gibi olmaya başladığı için bırakmıştım adetlerimde çok düzenlidir hamile olduğum ay tam regli sonrası 15. Gün aklıma gelmişti bir yapayım dedim baktım yumurtlamışım hemen değerlendirdik o günü ve ertesi günü sonrasında 11 gün sonra pozitifi gördüm ama dediğim gibi kafam rahattı
minikmucizeemaak Susamtohumununannesi Bende öyle düşünüyorum sanki bugün beraberlik olması lazım diye düşünüp ilişkiye gireceğim, bir kaç arkadaş da al dedi çok arada kaldım 1 ay daha gün aşırı deneyip rğer olmazsa öyle mi alsam acaba
minikmucizeemaak Susamtohumununannesi Bir de dünden beri iç çamaşırımda dikkatimi çekti çok fazla değil çok az kahverengi lekelenmem var normalde adet öncesi yaşamam bunu direk adet olurum o yüzden de test yapmak istedim ilk idrarla yapamadım ama negatifti
Susamtohumununannesi minikmucizeemaak canım bi instagramdan drmfk araştırsana ben son ay onun eş paketini alıp onun yöntemine göre ilişki yaşadım tam 2. Eş paketini sipariş verecekken gebeliğimi öğrendim bi fikir olur belki sanada
minikmucizeemaak Susamtohumununannesi Canım aslında ben çok uzun zamandır evli senelerdir çocuk bekleyen biri değilim bu 3. Ay korunmasız diyebilirim o yüzden ilk bu şekilde devam edip sonra başka yöntemleri denemek istedim inşAllah başka yöntemlere gerek kalmaz
Susamtohumununannesi minikmucizeemaak aa sen daha yolun başındasın inş çok çabuk görürsün çift çizgiyi. Allah gönlünüze göre versin canım benim.
Dark_swarm21 minikmucizeemaak öyle deme zaten yumurtlama üzerinden çok da geçmedi ki negatif çıkması normal ki zaten bu testlere hiç mi hiç güvenmiyorum biri birini tutmuyor
minikmucizeemaak Dark_swarm21 yumurtlama ayın 1 iydi bugün 12. Gün geç döllenme olur mu basıl olur bilmiyorum bende güvenmek istemiyorum döner mi bilmiyorum ama farkettiğim şey de dünden beri iç çamaşırımda kahverengi lekelenmem olmuş çok değil az bi lekelenme normalde adet öncesi lekelenmem olmaz bu beni şaşırttı o yüzden sabah test yapmak istedim ama bilmiyorum
Dark_swarm21 minikmucizeemaak canım benimde 2si yumurtlama çok belirttim vardı ama adet ağrısı başladı ama adet olmayınca beklicez umut var
minikmucizeemaak Hamile_Teacher Tam emin değilim benimde ilk ama 13 14 gün diye biliyorum zaten aşağı yukarı adet dönemine denk geliyor aslınfa en güzeli regli gecikmesi
Melisaasa minikmucizeemaak bende bugün 6 gün önce bu markayla yaptım negatif, sonra ne çıktı merak ettim ☺️
minikmucizeemaak Melisaasa Negatifti malesef canım, o ay polikistik over olduğumu öğrendim başlangıç. Çok şükür mart ayında hamile kaldım🫶🏼 Sağlıkla kavuşalım inşAllah, Rabbim size de tez zamanda sağlıkla nasip etsin