minikmucizeemaak canım ovulasyon biraz strese sokabiliyor insanı. Ben normalde bir kaç ay denedim ovulasyon ile ama böyle görev gibi olmaya başladığı için bırakmıştım adetlerimde çok düzenlidir hamile olduğum ay tam regli sonrası 15. Gün aklıma gelmişti bir yapayım dedim baktım yumurtlamışım hemen değerlendirdik o günü ve ertesi günü sonrasında 11 gün sonra pozitifi gördüm ama dediğim gibi kafam rahattı