Kelebekl ayrıca aşılama ya boşa para kaybı demiş tüp bebek tutmassa da boşa kaybı ki tüp bebek daha maliyetli yani, en azından aşılama dneehip görseniz daha az maliyetle olcak, ki tüp bebek ilkinde tutmadı sizde bu da tutmassa nolcak, bida yaptirmanizi solicek de belki sen aşılama ile de hamile kalabilirsin bunu kimse bilemez ki yani bence çok saçma bı doktor yani