Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten ama çoğu şehir hastanesi araştırma hastanesi tüp Bebek merkezi açmış raporlu daha uyguna oluyor gerçi oralarda sürünmek de iş halletmekde ölümden beter . Ama en azından umut oldu insanlara raporlu ilaç parası ile ödemeyecek insanların ona bile nasıl güç yetircez dediğine çok şahit oldum Allah yardımcılari olsun