Ozgesenses12 kesinlikle bütün testleri yaptırın ilk gebeliğimde hiç bi sıkıntı yaşamadım sağlıkla kucağıma aldım şükürler olsun. 2. De 11 haftalık kalbi durdu kürtaj oldum. Doktor olabilir böyle şeyler dedi ekstra bi test yaptırmadı. Tekrar hamile kalbim bu seferde 9 haftalık kalbi durdu tekrar kürtaj oldum gelişim geriliği falanda yoktu tam günüyle uyumlu gidiyorken oldu hep. Şimdi bütün testleri yaptırmak istiyorum onda da devlet hastaneleri 3 yada 4 ölüm olması gerekli diyor siz ihmal etmeyin özellikle kan pıltılaşması testlerini yaptırın özellikle corona aşısı vurdurduysanız baktırın bana özeldeki doktorum corona aşısı yada corona geçirmiş olman bunu tetikliyor demişti