Ozgesenses12 Canım çok teşekkür ederim, size de çok geçmiş olsun çok zor üzücü bi durum ben o dönem bişey okumuştum, bebeğim düştü kaybettim diye üzülüp kendini yıpratmak yerine hamile kalabildiğin için şükürler et yazıyordu, rabbim istediğiniz zaman yeniden nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar versinler inşallah