HD1- ya benim de idrar falan bakıldı ama temizdi herşey kültürde temizdi bir gece yattım bende felaket bir ağrıydı rahim ağzı kapalı bi sorun yoktu. Nstye bağlandı sancı çıkmadı şimdi progestan kullanıyorum nasıl olur bilmiyorum tabi ağrılarım geçti umarım bidaha olmaz atlatırım bende🤲🏻