Hafta olarak değilde programda gün yazıyor zaten, onu 30a bölüp kaç ay kaç gün olduğunu bulabilirsiniz. Mesela benim bugün 19+0, 133 gün hesaplayınca 4 ay 13 gün yapıyor yani 4,5 aylık diyebilirim. Haftada 7 gün olduğu için 4 hafta ister istemez tam 1 ayı tamamlamıyor. Gün bazında hesaplamak daha mantıklı bence 🤔