Aysee04 tedavisini fonksiyonel kadın doğum doktoru anlattı, 16/8 aralıklı oruç tutulacak en başta ,insülin direncini kırmak için,sağlıklı besinler tüketilecek,basit karbonhidrattan çöp besinden uzak durulacak,yeşilçay ,tarçın,zencefil,zerdeçal,avakado,çörek otu /yağı da olabilir,siyah çekirdekli kuru üzüm 21 adet,incir 1-2 tane ya da hurma 1-2, yumurta,kırmızı pancar,nar, elma ,soğan ,sarımsak,lahanagiller,brokoli.kereviz,yeşil yapraklar,her gün tüketilmesi önerilen besinlermiş,vücuttaki yangıyı enflamasyonu düşürüyor, her iki öğünden önce mutlaka bi kaşık sirkeli su tüketin dedi ,insülin yükselmesin diyeymiş, bide d vitamini 80 olsun, inositol 4000 gram günlük kullanılmalı,q10 200 mg,omega 3 ,folat ,b12,demir takviyesi günlük takviyeler bunlar