Aysee04 ilk adet olduğum zamanlarda konmuştu. İlk olduğum da 20 gün sürmüştü. Sonrasında 3 ay olmamıştım. Doktora götürmüştü annem. Benim durumum için o zaman doktorlar net bişi söyleyemedi. Annemle doktor doktor gezdik. Devlette bazı pkos diyordu, bazı normal diyordu. En sonunda bir doktor çok güzel açıkladı o zamanlarda. 5 kadının 1 inde gözüküyor. Hormonal ve genetik demişti. Çocuk yaparken doktor yardımı alırsın daha kolay olur demişti. Bende ne alaka çocuk falan demiştim o zamanlar. Doktorlar normalde kilolu insanlarda gözüküyor, kilo verince geçme olasılığı yüksek demişti. Ama ben zayıf olduğum için kiloyla veya diyetle çözebileceğim bir konu değildi 🫡 yıllarca spor vs de yaptım etkisi de olmadı açıkçası😅 alışıyor insan zamanla bu duruma açıkçası☺️ en sonunda tedavileri bıraktıktan 6 ay sonra falan hamile kaldım😂 bebişten bir süreliğine vazgeçip işe girdim. Kafamı dağıttım. Tüp bebeğe başlama kararı aldıktan bir gün sonra hamile olduğumu öğrendim🥰