nur_bebek34 Detaylı ultrason 800 TL dediler sizce pahalı mı yeri Bakırköy’de . Yaptırmaya gerek varmı ? Daha önce başka tarama testlerini yapmadım. Bunu yaptırmak istiyorum ama
baby3_ nur_bebek34 bence tabiki gerek var bebeğin organlarına kadar bakılıyor . Ayrıca 1500 civarı çoğu yer.
Gizemgksnmz nur_bebek34 bence gayet uygun ben 2 hafta önce 1200 e yaptırdım ona da polis indirimi falan uygulandı indirimli fiyat dendi
T0sbaa Pahalı değil bence hastaneler 1.500dan aşağı yapmıyor. Ben Fatihte Hekimoğlunda 500e yaptırmıştım dört ay önce en uygun orasıydı ve evime çok çok yakındı memnun kaldım çektirmekte fayda var bence insanın içi rahatlıyor
T0sbaa Bende sadece detaylı yaptırdım ikili üçlü vs hiç birini yaptırmadım hem hatıra olarak saklayacağımız güzel bir resmi de olmuş oluyor
nur_bebek34 Dark özel hastane önerdi orayı bir kagıt verdi benden giderseniz ucuza yapar dedi aradım 800 TL dediler. Normal kişilere ne kadar yapıyor bilmiyorum
civcivim0 1300 tlye yaptırdım 3 ay önce. Bedavaya bulmuşsunuz kaçırmayın ayrıca tabiki çok önemli bebeğin adan zye her şeyine bakılıyor. Bir sıkıntı olsa erkenden öğrenip çözüm üretebilirsiniz en azından. 800 tl artık normal randevu ücretleri oldu zaten
Gamzesa Kesinlikle yaptır cok uygun fiyat söylemişler hem bebeğinin de yüzünü net görüyorsun cok heyecan verici
Seda0180 Uygun fiyatı canım adanadada fiyatlarda en uygun 800 den başlıyordu 4 ay önce. Ben üniverste hastanesine gittim profesöre 200 e yaptırdım. Bence devlette yaptırma imkanın varsa devlette yaptır.
Bengum nur_bebek34 ben 4-5 ay önce 750 ye yaptırdım bence fiyat uygun zamlanmamış detaylı ultrason muhakkak yaptırmanızı tavsiye ediyorum