İlk dogumumda doğuma girene kadar kızıma 3500 gözüküyor du ultrasonda doğuma girmeden baktılar bu bebek çok zayıf haberin var mı dediler dalga mı geciyorsunuz dedim 3500 demişlerdi en son dediğimde kızım 2500 kilo doğdu sütüm vardı Allah tan hastaneden kilo kaybı olmadan çıktık 40i çıkana kadar da 2 kilo aldı gayet de sağlıklıydi