Canselyaren saçmalamasın ya insanlar 2700 ile doğum yapıyor, arkadaşım 2700 ile doğurdu, maşallah çocuk tosalak gibi normal bir bebek yani şu an. Doğduğunda da kimse bu anormal bi kilo dememişti yani. Sizin doğuma kadar bebeğin en az 700gram civarında daha kilo alacağını düşünecek okursak gayet normal bir kiloda normal bir bebek olacak yani. Onun ya o sırada biraz kafası karışmış ya da ilaç reprezantıyla arayı iyi tutmak istiyor 😂