busragundogan3437 bana da 11+3 de erkek gibi duruyo ama çok erken dedi 14 te gittim kesin kız dedi 1 hafta da öndeydi gelişimi haftaya yine gel netlestirelm alışverişe başla dedi 15 de yine gittim kesin kız dedi alışverişe başla dedi. İnşallah degiamez benmde 🙂 18. Haftamdayim şimdi bu cuma veya haftaya salı gidicm sonra da detaylı olur heralde 🙂