beyzacmvrc ben gül hanıma pek güvenememiştim açıkçası ama aysen hanımdan çok memnunum sürekli tahlilleri yaptırıyor eğer troid falan sağlık ocağında yapıldığında yüksek veya sınırda olursa kendisi hastanede tekrar bakalım bi ne olur ne olmaz diyor herşeyle çok ilgileniyor gerçekten ben ilkinde gebelik zehirlenmesiyle 33. Haftada acil sezaryene alındım o günde ekstra ilgi gösterdi doğumhane katında odasına yakın oda ayarlattı sürekli kontrol edebilmek için yani kontrole gidip böyle bir sorun yaşayınca çok korkmuştum ama doktorum beni çok rahatlattı sürekli konuştu anlattı durumu tatlı dille.