Bereninannesi Zuzuu86 kız bir hafta önceki kontrolde 2970ti bugün kontrolümüz var kaç olduk acaba çok baskı yapıyor artık 😅
Zuzuu86 Bereninannesi Bizim de bugün dü cano kontrol 3 kilo 100 gr 49 cm olmuş ben ama bu sıralar hıc yemek yıyemıyorum hazımsızlık var çok kahvaltı akşama kadar meyve aparatıf şeyler süt meyve felan o sekılde gecıyo vallahi benim de çok baskı yapıyo sünnetli çocuklar gibi yürüyorum 😂😂 sen ne zaman gidiceksın yarınmıydı
1ruyaaa Zuzuu86 amiinn canim 😍 saglikla kavuşalım insallah bende korku da var nasıl rahatlatıyorsun kendini bi önerin var mi insallah çok stres yapmam ikinci gebeliğim ama ilk sezeryanim olcak
Zuzuu86 1ruyaaa Benim üçüncü canım 🙈 yani hamdolsun rahatım heyecan var sadece..daha bilinçliyim olgunluğuma veriyorum ben
Bereninannesi Zuzuu86 bugün kuzum 11 Ocak bakalım biz kaç olduk maşallah kuzuma büyümüş annesi ya kıyamam 🥹
Zuzuu86 Bereninannesi Hadi bakalım güzel hayırlı haberler inşallah hayırlı zamanı ne zamansa Beren hanımın o zaman gelsin inşallah en kısa zamanda dıyelım 🥰
Bereninannesi Zuzuu86 hepimiz için kuzum sen ve @Aselsmoms ikinizin pozitif doğum hikayelerinizi bekliyorum inşallah hayırlısıyla 🥹🥰
[silindi] Bereninannesi her zaman erken haftalardan belirti olmuyor, 40ta kontrolüm var sıfır belirtiydi, 2 gün sonra doğum yapmıştım☺️ Günlerini doldursunlar içeride iyice gelişip hayırla sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Bereninannesi 1ruyaaa yiaaaa yerim ben beren prensesi ay duygulandım aynı ismi görünce🥹 ve benim de yeğenimin adı Kerem 💙🥹sağlıkla doğsun prenseslerimiz inşallah oğluşun da sağlıkla büyüsün
Zuzuu86 1ruyaaa Hatta oğlumun ısmı kulağına Kerem okundu ama kimliğe yazılmadı 😔 hikayem var yanı bununla ilgili üzücü.. kızımın adı Berre üçüncü oğluşa da Mehmet Kaan koycam inşallah ☺️
Bereninannesi Aselsmoms 4 kilonun üzerine çıkıp güç olursa ne yapacam papatyam 🥰herşey bir yana geç olsun güç olmasın dediğin gibi kuzum
1ruyaaa Bereninannesi Çok teşekkür ederim Benim de çok hoşuma gitti aynı ismi koyacağınızı görmek 🥰 saglikla gelsinler isimleri kadar güzel olsun ömürleri insallah 🌸
1ruyaaa Zuzuu86 Yaa sağlık olsun 🤎kulagina Kerem okunduysa bir diğer ismi Kerem sayılır ☺️ Kızınızın ismi de çok güzelmiş 🌸