Merhabalar kızlarrr, 31.12.2022 sabah 10:40 da dopdu oğlum. 25 gün erken gelme kararı almış küçük bey. Halbuki biz 38′de bekliyorduk kendisini hatta her şey çok yolunda olduğu için 39′u bile bekleriz demişti doktorum.30′u 31′ine bağlayan gece 04:30′da bir anda uykumda suyum gelmeye başladı. Ne kanama ne sancı yoktu. Sadece suyum azar azar sıcak sıcak akmaya başladı. O an anlamıştım ablamla annem bizdelerdi hemen ablamı uyandırdım sonra doktoruma yazdım anlattığına göre suya benziyor dedi hastaneye gidşp kontrol olmamı söyledi. Hastaneye gittik ki 2-3. Cm açılmam bile varmış. Hemen NTS ye bağlandım bebek hareketsizdi nts de hareket vardı ama ben hissetmiyordum benimde hissetmem gerekiyormuş. En son ne zaman yemek yedin diye sordu ebe baya olmuştu yemek yiyeli çünkü insülin kullanıyordum gece çok bir şey yemiyordum. Hemen bebeği ve beni besleyen bir serum takıldı 5 on dakika sonra bebiş hareket etmeye başladı. Saat sabah 08:00 gibi suni sancı verilmeye başlandı. İlk bir saat her şey çok iyiydi 🤣 fakat sonrasın da ben pek dayanamadım hem çok hazırlıksız yakalanmıştım hemde suni sancı gerçekten zormuş. O an insan zaman geçmiyor zannediyor. Bir an önce her şey olsun bitsin istiyor. Zor ama sakin kalmaya çalışın Dünya da yaşadığım en güzel histi yine olsa yine Normal doğum isterim sanki oğlumla yeniden doğdum yeniden dünyaya geldim.beynimde gözümün önünde doğum anı big bang teorisi canlandı resmen 😅 benden size en büyük tavsiye 34.-35. haftalarda kendinizi doğuma hazırlayın daha günüm var kafası insanı duvara toslatıyor. 8-9 cmlik bir açılmam vardı ıkınma isteğim gelmişti bebek geliyorum diyordu 😅 mecbur bir kaç dikiş yedim acımıyor desem yalan olur ama inanın o cennet kokusunu içinize çekince antidepresan gibi ne ağrı ne acı hiçbir şey kalmıyor. Bu çok klişe ama kucağınıza alınca her şeyi unutuyorsunuz 😍🥰 böyle bir aşk görülmemiş dünya da diye geziyorsunuz evin içinde. Yıllar önceki şarkıları hatırlıyorsunuz. Rabb’im isteyen herkese nasip etsin. Doğumun hangi yönde olduğu önemli değil her Doğum kutsaldır. Kendinizi nasıl iyi hissedecekseniz kalbinizin sesini dinleyerek seçiminizi yapın. Erkenci Kuşumla ben size güzel doğumlar dileriz. Rabb’im isteyen hakkıyla bakabilecek herkese nasip etsin. Hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim.