zubeydenur İyi akşamlar arkadaşlar, 12 haftalık gebeyim. Devlet yada özel fark etmiyor ilk gebeliğim doktor arayışındayım yardımcı olur musunuz? :)
Edamom25 zubeydenur 15 temmuz hastanesine gidiyorum 25 haftalık hamileyim doktorum sümeyya şahin memnunum güzel bakıyor
RABIAOZK zubeydenur medova aysel kamer 2. Gebeligim gayet memnunum kisa öz net ve bilgili bir kadin güven veriyor
zubeydenur Edamom25 teşekkür ediyorum orayı Suriye Li hastalar için ayırdıklarını duymuştum değişmiş mi demek
Sureyya1 Edamom25 dogumuda ordami yapmayi dusunuyorsunuz birde doguma doktorunuz gircekmi acaba bilginiz var mi
zubeydenur Hacerkk Hüsnü beyi duydum çok öneren de oldu erkek olduğu için eşime sıkıntı maalesef. MaşaAllah sona gelmişsiniz sayılır Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
zubeydenur RABIAOZK teşekkür ediyorum medova hiç aklıma gelmemişti kule civarında oturduğum için ama orayı da düşüncem sağolasın :)
Edamom25 Hfk25 o doktor benim ilk gebelik takibimi düzgün yapmadı ve düşükle sonuçlandı 2 ci kez gittiğimde de hamileyim ama ne kadarlık oldugunu bilmiyorum dediğim halde hamilesin diyep durdu hiç begenmedim ve değiştirmek zorunda kaldım
Hfk25 Edamom25 alala ilk defa negatif bi yorum duyuyorum bende 2. Hamileligimde kaç haftalık olduğunu bilmeden gittim senin dediğinin aksine çok güzel ilgilendi
Seri42 Edamom25 benim doktorum güler Altıntepe gayette ilgili doğum tahmini gününe kadar bilgi verir her gittiğimde sohbeti çok iyi bı doktor dur biraz şaşırdım bnde
Edamom25 Hfk25 valla öleceğimi bilsem gene ona gitmem yumurtalıkları az çalışıyor bile dedi yani bana bi sorunum yokken bi sürü bişey sizden adını duyar duymaz tuaf oldum
Petitoos Hfk25 bende güler altıntepeyle başladım bin pişman olup doktor değiştirdim. O kadar çok konuşuyor ki derdini anlatmaya fırsat bulamıyorsun cümleni tamamlayabilirsen ne âlâ. Yanındaki sekreteri zaten dünyanın en mutsuz insanı falan sanırım.
_zeynepp Hfk25 bu konuda katılıyorum beni dünyaya getiren bir doktordur kendisi😊😊ve kistim vardı benim onu yok etti şimdide hamileliğim maddi imkanlardan çok sık gidemesemde 3 ay da 1 gidiyor gerçekten efsane bir doktor üstüne yok yani 😊😘
iremsenpli11 zubeydenur Meram tıpta emine tüner , Farabi Hastanesi’nde Mehmet bardakçı gayet ilgililer