beyzakuzu00 bende 32+2 dün çok sancim vardı gece boyuda çektim 40 lardaydi nst de sancim doktor 2 3 gün yatiralim dedi ama oğlum 2 yaş 3 aylık kıyamadım onu bırakmaya.yok sancim olursa gelirim dedim ama kasılmaların düzensiz de olsa çok var sancı da var karnimda.sizleri okudukça çok tereddüte düştüm🤦♀️🤦♀️