beyzakuzu00 Merhaba kızlar bugün rutin kontrolumde nstde sancım çıktı hemen yatış verdiler şuanda 5den beri ilaç serum uyguluyorlar ciger geliştirici iğne vurdular. Henüz çok erken korkuyorum var mı bu durumu yaşayan?
baby3_ beyzakuzu00 bugün bende 32+5 im. 19. Haftamda yaşadım 4 cm de açıklık vardı. İlaçla durdurdular çok şükür . İnşallah sizin de iyi gerçekleşir 38 i görürsünüz
Minikbiranneyim beyzakuzu00 bende yaşadım tamda 32. Haftada benide 2 gün yatırdılar serumla falan desteklediler bende rahim ağzı kısalığı da vardı yani çok dikkat etmem gerekiyordu öyle de oldu daha az hareket sürekli yatarak 38 e geldik ancak
Ozgemir4 beyzakuzu00 canım bende 35 de yaşadım aynisini yatış verildi 2 gün aynı şekilde ciğer geliştirici serum falan şuan 38 haftaligim cumartesi sezeryan dogumjm var inşallah sen içini ferah tut
Selen_kck beyzakuzu00 bende aynı haftada aynısını yaşadım sancı durduran ilaç kullandırdılar şimdi 39. Haftayım bu seferde bebiş doğmak bilmiyor :) hiiiç panik yapma sakin kalmak çok önemli zaten haftası küçük değil doğsa bile bu zamanın teknolojisi ile bebekler hasarsız atlatıyor süreci ❤️ Ben böyle kendimi telkin ede ede 39. Haftaya geldim :)
beyzakuzu00 Selen_kck teşekkür ederim bu yazdıklarınız çok iyi hissettirdi umarım bizde bekleriz beklemesekte sağlıklıca alırız kucağımıza nasipse🙏
Fatmapelit12345 beyzakuzu00 evet ben yaşamıştım 32+5 te durduramadilar sancimi sezaryenle aldılar ikizlerimi 3 sene önce .Ama kimisinin duruyor sancisi inşallah durur canim
beyzakuzu00 Senaatktk yok farklı bir sancı karın aşağı inmiş gibi hissediyorsunuz bel ağrınız oluyor ama deli gibi bir sancı değil gelip gidiyor