Reyhosunannisi ayla__ şimdilik süreç normal doğum olur diyor doktorum haftaya çatı muayenesi olacak ozmn kesinleşir dedi problem çıkarsa sezeryan gününü belirleyecek sizin normal doğum mu
ayla__ Reyhosunannisi benimde normal doğum çatı muayenesi oldum cuma günü tekrar olacam bir sıkıntı yaşamadık herşey yolunda ama bebeğin kilosundan beni sezeryana alirmi bilmiyorum ya bide başı 40 hafta ile uyumlu biraz büyük dedi ama daha belli olmaz 38 de çatı muayenesi yapalım bakalim dedi
ayla__ Reyhosunannisi ama yapıyla alakalı emin olun eşim 5 kilo doğmuş onlarda hep öyle 4 buçuk 5 kilo ben mesela çok zayıfım kendi ailemde hep 3 en fazla 3 buçuk
ayla__ Reyhosunannisi bu durum beni mutlu etmiyor doğumum zor olacak belkide dikişli vs 😥 yada direk sezeryan
Reyhosunannisi ayla__ sanırım ben sezeryan isteyeceğim pazartesi günü kontrole gittiğimde belirteceğim bende dikişlerden dolayı normal doğum istemiyorum vajinanın deforme olması kötü ya daha genciz eşim bu konularda titiz kötü görüntü olmasını istemiyorum bunun için sezeryan istiyorum sizinki de mi ilk gebelik
ayla__ Reyhosunannisi evet ilk gebeliğim benide korkutuyor yengem ebe kalcaya kadar kesiyorlar dedi salakmisin sezeryan ol dedi ama benim doktorda çok güven veriyor bana güven diyor çatı muayenem çok güzel geçti ne yapacam sastim kaldim
Reyhosunannisi ayla__ bunu bir ebe bile söylemişse sanırım ben kesinlikle sezeryan olacağım ileriki zamanlarda vajina genişlemesi dış deformesi ameliyatı olacağıma sezeryan olurum daha iyi özgüvenimi kaybedemem
Seymaader Kızlar ben doğurdum dün,darısı başınıza 5 nefeste geldi dünyaya canım kızım ama suni sancı beni mahvetti epidural ile normal doğurdum😇