Kızlar,güzel annişler.Yarın sabah normal doğum yolcusuyum.Suyum kritik olduğundan 38.haftamda normal doğuma gidiyorum.Öyle korkuyorum ki,birde heyecan midem çok kötü.Bir o kadarda seviniyorum ama ayy beni rahatlatın lütfennn duanızıda edin,doğum esnası tüm happymom annelerine dus edeceğim🤲🏻🌸