Yesraan @dayi doktorum hep bana normal sancini hizlandirilmks halı derdi hep. Son saat şiddetleniyor. Son yarım saat 15 dk artık açıklık 9-10 cm olunca dogumhaneye gidiliyor ve ebeyi doktoru dinleyince bir kaç ıkınma da doğuyor
. Benim icjn son yarım saat zordu ilk bebegimse anlamadım. İkinci bebeğimde biliyordum ya korktum ama sonra doğunca ayyyy bumuymus dedim .😂 Hamd olsun hepsi geldi geçti unuttum şimdi üçüncü bebeğime hamileyim. Sizde korkmayın. Allah yardım ediyor.