Kızlar selam ben 39+4 günlük hamileyim bugün kontrole gittim. Bebek gelmeyince doktor ilk kez alttan muayene etti 2 cm açılma var dedi. Eve geldikten sonra bir iki damla kan geldi. Sizce bu normal mi? Sizde yaşadınız mı bu durumu? Ya da ne zaman sonra doğum başladı?