Firstt 3kuzuAnnesiyim benim ikili tarama testi riskli çıktı (52:1) fetal DNA yaptırdım Amerika’ya kan gönderdim çok şükür hiç Bir sorun çıkmadı. Üzülmeyin içinizi ferah tutun İnşallah sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza
zeynepmom34 Firstt ama bu amerikaya göndermemiş burda 2 tüp kan vermiş özelde demekki doktor daha erken bakabiliyor 2 li tarama testine 10. Haftalarda oluyormu kabul rtmmiş amerikaya yollamayı
3kuzuAnnesiyim Firstt gerckten mi tşkr ederim ılk kez 2 li yaptım aslında banada herkes yasın eklenınce risk cıkmıstır ondan demiştir dıolar
3kuzuAnnesiyim zeynepmom34 o paralı canım 2 lı yaptıktan sonra yuksek cıkarsa tekrar para verilıyor bu yaptırılıyor
Firstt 3kuzuAnnesiyim riskli çıkıp sağlıklı doğan çok bebiş var siz bol bol dua edip içinizi ferah tutun. Allah’ın izniyle güzel sonuçlar olur
Nurkcy Zuzumuz yurtdışına gönderildiği için dolar üzerinden fiyatları bende bu haftaiçi yaptıracağım 350 dolar dendi 6.500 7000 arası oluyor genelde..