Hnfaskr Merhaba kızlar pazartesi günü çam sakura Hastanesi’nde sezeryan doğum yapacağım. Pazar akşamı yatış yapılacağını söyledi gün veren doktor. Pazar akşamı gidersem yanıma refakatcide aliyolarmi bilgisi olan varmı
Yesimmm93 Hnfaskr sağlıkla kucağınıza alın 🌷Bişey sorucam nasıl planlı oluyor acaba ilk gebelık sezeryan olduğunda direkt gene sezeryan mı yapıyorlar bilginiz var mı
Baloglum93 Hnfaskr ayy nasıl randevu verdiler kaç haftaliksiz detaylı anlatır mısınız bende orda planlı sezeryan olmayı düşünüyorum da
Hnfaskr Yesimmm93 amin 🌸 evet ilk doğumda sezeryan olduğum için buda planlı sezeryan oluyor. Gün veriyorlar
Hnfaskr Alagozzz teşekkür ederim 🌸 bu gece hastaneyedeyim sabah doğum yapicam. Doğumdan sonra iki gün yatiliyormus
altntassrabia Merhaba ☺️ Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşallah. Planlı sezaryan için gün verdiğinde nasıl işlem yaptılar acaba anlatabilir misiniz ? Acilden mi giriş yaptınız? Refakatçiniz sizinle birlikte geceden kalabildi mi ?
Hnfaskr altntassrabia polikinlige muayeneye gitmiştim Dr muayeneden sonra acile yönlendirdi orda gün verilecek dedi. Oraya indim 10 gün sonrası için gün verildi. Refakatciyle birlikte yatış yaptik.