1Mavimavi EmelBG_ çok kolaydı hiç bişey anlamadı Ertesi gün kanguruya bile koydum gezdik birlikde Çişiyle birlikde iyileşmesi hızlı oldu bezin içinde
Mommm03 EmelBG_ devlet 1 yaşından önce yapmiyormus ama yinede bi araştırın bende birinden duydum doğru mu bilmiyorum aynen çocuk doktorunz söyler hangi bölüm olduğunu
TTtutku EmelBG_ ben doğumdan hemen bi hafta sonra yaptırcsm çğnkü çok çabuk iyileşir ve farkında olmaz ki annemgil de var yardımcı olur