5.aya kadar hareketlenmeden yaptırmak daha iyi diye duydum bende Allah nasip ederse öyle düşünüyorum bir krem sürüp uyusturuyorlarmis sadece sonra bezini biraz bol baglaniyormus sadece ilk cisinde agliyormus en güzeli travmasiz bence büyüdükçe hareketleniyor iyileşmesi zaman alıyormuş ve acıyormuş