Patricia ben 1 haftadır yapıyorum kendim yapamadığım için eşime yaptırmak zorunda kaldım zor olsada yaptırdım 😂
Ebem şöyle detaylıca anlattı eğer kendiniz yapacaksanız baş parmağınızla yarısını sokup biraz aşşağa çekip birazcık sızlamadık gerekiyor orayı germeniz gerekiyor ki açılsın eğer eşiniz yapacaksa işaret parmağım yarısıyla yapıyor
1 hafta bir parmak sonrasında 2 parmakla devam ediyorsunuz 2 baş parmak veya eşinizde işaret ve orta parmak kesinlikle en az 2 dakika yapılmalı ben 3-4 dakika yaptırmaya çalışıyorum en iyisi 5
Yarım daire çiziyorsunuz sağlı sollu o kadar 🥰