1Busenur1 Luna-9 20 Mart gözüküyor ama kızım biraz aceleci çıktı nts de sancım var ilaç kullanıyorum bir ay daha içimde tutabilmek için 🫣🥲
gozdetrhn Luna-9 20 martta sezaryen istiyorsan alırız demişti doktorum ama 38 de alsın istiyorum 13-20 arası 😊