2baybannesi Luna-9 benimde Mart sonu görünüyor 29+6 yız şuan. Ama ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de zorunlu sezeryan olduğum için buda sezeryan olacağı için 38 de alınır sanırım henüz konuşmadık doktorumla doğum konusunu ama bakalım
Halimbey Luna-9 27 mart gözüküyor bizim ama ben hissediyorum 40. Haftaya kadar beklemicek 😅 38 39da gelcek 😂😂
Luna-9 Nursl7 😂😂yok bebeğini zamanında doğur 😂20 marta tarih verilen birçok anne görmüştüm.acaba aynı günde doğum yaparmıyız diye merak ediyorum
Nursl7 @Luna-9 vardır benim sezeryan olduğu için tahmini doğum tarihi 29 mart yazıyordu ondan rica edicem doktora 🙂
mylittlebabym 23.03.2023 normal tarihi ama sezaryen olacağı için daha erken olacak bu güzel tarihe denk gelmeyecek büyük ihtimalle:)
EfnanUmay23 HKiLiCeR benmde 24 Mart demişti doktorum 🙈 23.03.2023 günü verirse öyle derim birde Elazığlıyz plakamzda 23 güzel olur diye 🥺😂
Masal12345 Duygu_0147 normal doğum mu benimde Martin başı gibi ama ne zmaan belli olucak normal doğum mu deilmi bilmiyorum