aysima-nursima Kizlarr bugün 13+2 geçen hafta %80 erkek demişti özelde bugün kesin erkek dedi cok sukur sağlıkla gelsin😊
Gizem-eruzun aysima-nursima ya maşallah sağlıcakla gelsin küçük prens😊 bende 10 haftalık oldum 16. Haftada felan gideyim diyorsun ama 13. Haftada belli oluyormu net bir sekilde🤭🤭
Hernasipvaktineesirdir aysima-nursima bende bugün doktora gittim aslında 12+4 üm ama 13+2 görünüyor dedi benimde erkekmiş 😇
busra009 Gizem-eruzun benimkini 11 de bildi doktorum kesin kız dedi gerçekten de 33 haftadayız bildi 🌺
Petito35 Mustafayigitvebeytugannesi erkek demiştin bana da bugün doktor %90 erkek ama 2 hafta sonra belli olur dedi 😬
Hamileanne Mustafayigitvebeytugannesi https://mutluresim.com/image/image.dba4m banada bakarmısınız acaba 🙏🏻
guzelanne01_ Hernasipvaktineesirdir benimde aynıydı canım bende 12 haftalıkken gittim %99 erkek dedi ve 12+6 görünüyor bebek gelişimi dedi maşallah Erkek çoçukları hemen gösteriyor anladığım kızım 14 15 gibiydi göstermişti
Mustafayigitvebeytugannesi Petito35 seni de bilmişim 😊 sağlıklıca gelsin inşallah bu senenin erkek bebisleri bende erkek bekliyorum üçüncü 😂
Petito35 Mustafayigitvebeytugannesi iki haftaya netleşir dedi bekliyoruz bakalım inşallah sağlıklı bi erkek çocuğunu sevmekte nasip olur
laviniamom01 Mustafayigitvebeytugannesi kuzum bana da bakarmısın doktor erkek demişti açıkçası bende erkeğe benzettim ama başka doktor kız dedi 13 haftalığım şuan
Fatosbulut Mustafayigitvebeytugannesi canım rica etsem bana da bakar mısın 😊 
Mustafayigitvebeytugannesi Saaareeee profilinizde ki ultrason resmi erkeğe benziyor sizin cinsiyetiniz kız mı o zman 😊
Mustafayigitvebeytugannesi Hamileanne canım çok küçük şuan için kız diyorum ama büyüdükçe kesen degiscegi için net söyleyemiyorum en iyi 10 ile 12 hafta arası net oluyor cinsiyet 🥰